Rastlös Onsdagskväll - check!

Gud vilken rastlös och tråkig eftermiddag/kväll det har varit idag. Gick och la mig i sängen direkt när jag kom hem från skolan, haha. Kollade några avsnitt av Glee och Bones och sen hade jag inget bättre för mig så tog några ego bilder , haha. Pappa gjorde ingen vidare bra mat idag tyvärr så ersatte middagen med 2 apelsiner. Sedan såg vi slutet på Titanic. Så sjukt sorlig film. Har sätt den typ 3 gånger. Men man gråter ju varje gång? :o iaf seeeeeg kväll. Nu sitter jag här framför Photo booth igen och gör konstiga miner och leker med håret. Haha , jag kan verkligen inte bli bra och seriös på någon bild..















knubbis mage.. fml men ÄLSKAR mina shorts , big plus på dom! :D





Mitt hår blev typ 100 gånger tjockare när jag la allt på en sidan , nice ;)









behöver fixa mina naglar, haha. Skall ta och göra det ngn dag när jag har tid och då kmr det bilder ^^






Nu skall jag ta och läsa en stund i en bok vi fått i skolan " Simon och Sophie" hette den tror jag. Skall vara ut läst på Fredag , dags att sätta igång!


Natti // Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0