Precis gjort spanska provet ;P

Hejsan , nu har jag precis gjort spanska provet. Det var ganska lätt tyckte jag ändå. Hade inte pluggat så mycket men ändå. Ja jag är nöjd iaf, fast ksk skall se resultatet innan jag säger ngt , haha. Sitter kvar i klassrummet typ hälften är klara men vi får inte gå fören 9, buu. Sen har vi ju prov på Islam efter lunch också. Tror det blir betydligt svårare. Petra (läraren) brukar alltid ge oss ganska svåra prov/läxor mm. Måste nog plugga under lunch rasten. Men gött att det är Fredag och sista dagen innan sportlovet. Den här perioden mellan Jullovet och sportlovet har gått jätte fort. Mitt lov ser ganska tomt ut, skönt. Sova länge och bara slappa hela dagarna , hehe. Fast på Måndag blir det övernattning och mig med 4 underbara brudar skall bli nice. Längtar , så skall vi sätta igång bastun också det var ett tag sedan, relax :)
Ja , nu får vi snart dra ut på rast , ha en mysig Fredag!





Tagen i slutet av December , love on the shorts ;D


Kram // Mathilda :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0