Plugg plugg plugg.. med Moa!

Hejsan , pluggar med Moa. Eller jaja pluggar gör vi inte direkt. Vi gör fula grimarser till varandra i camen och typ stör folk på fb chatten , haha. Men tidigare ikväll plugga jag med Hanna på spanskan genom cam. Gick ju bra osv , heh. Men sen skulle hon träna så vi fick avsluta. Moa och jag hann också med typ 20 min plugging av Islam, innan Moa tvinga mig leta upp posters , tidningsutklipp och annan skit på Robert Pattinsson (hon är helt besatt av honom) , gulligt :3. Lyckades iaf hitta ganska många posters på honom. Dock är typ Kristen med på alla , haha. Moa hade nog viljat att jag klippte dit en bild på henne istället, sött. Nu skall vi flumma vidare tills det är dags att sova, natti!





Ser ni Moas vägg ;) det behövs fler än 2 posters gumman för att vara ett riktigt Rpatz fans. Jag skall fixa det åt dig ;)


Kramis // Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0