Nytt!

Yes  , var ju med Sara under eftermiddagen och kvällen. Vi fotade en massa fina bilder ute i solljuset och sen gick vi in och redigerade lite. Hon är super duktig på blogg.se och hur man fixar headers , bakgrunder och en massa annat. Så vi gjorde en ny header , bakgrund , fixade ny design mm. Jag är jätte nöjd. Sara var inte så nöjd med headern så hon skall antagligen fixa lite till på den. Men det lär vi ju märka om ngt ändras. Min förra header/design var ju väldigt sommrig. Tänkte att det passade bättre med ett vinter tema när det faktiskt är vinter och snö. Hennes system kamra är också bättre än min så vi tog bara bilder med hennes. Så hon har alla bilder på sin dator. Vet inte när hon skickar över dom. Så idag blir det inga bilder från dagen , mer än headern ;)

Vad tycker ni om headern?
bättre innan?
skall jag ändra ngt? :)

Kom gärna med ideér och förslag! :)


och nu har hon även fixat så att inte jag behöver skriva "//Mathilda" efter varje inlägg .. kolla nedan...




Kommentarer
Postat av: JuliaZ

Gud vad du är snygg! Jätte fin header förresten! ;D

Hoppas att allt är bra med dig där hemma i Ödsmål! <3



2012-02-15 @ 19:41:14
URL: http://juliazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0