Necklace jam

Ohhh.. efter 2 timmars trassel av halsband har jag fått nog. Tänkte att det skulle vara smart trassla upp alla mina halsband som är helt ihop trasslade. Varför måste det bli så ..? åhh. Men iaf i slutet fick jag nog. Ni vet när man har typ 3 halsband kvar som verkligen vägrar att låsna från varandra?! Ja, iaf jag klippte sönder dom sista.. fuck them , hehe.
Och sen är jag sån som verkligen inte kan slänga sakert typ, "men den kanske jag kan använda senare" osv.. åhh det är jobbigt. Slängde typ 3 halsband ,förutom dom jag klippte sönder då. Sen skall jag ge några som jag gjorde när jag var liten till mamma. Hon kanske vill spara dom elr ngt, inte vet jag. Men slänga och ge bort.. åå nej har fobi för att göra mig av med saker.






Ganska trasligt innan elr vad säger ni? :o



Aja , det är bara en tids fråga innan allt är i en enda stor röra igen .. fml










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0