Mello mys

Hi , har just kollat på Melodifestivalen. Själv tycker jag att typ alla suger. Men Ulrik är riktigt bra. Haha , har en av hans skivor så ^^. Nej men han sjunger jätte bra och hade en bra låt (y). Rätt gick vidare till Globen iaf. Nu kollar jag på Scooby doo. Har redan sätt filmen typ 1000 gånger men har inget bättre för mig och den är ganska kul. Chattar med Bea också , kanske blir cam får se. Men ja nu skall jag checka vidare på Scooby ;) Ha det!



Bilden har jag själv tagit på Ulrik!

Kram// Mathilda

Kommentarer
Postat av: Bunny

Jag tyckte inte heller någon var bra igår, men Ulrik var ju lite bra iallafall! :D

2012-02-12 @ 11:18:05
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0