Första inlägget!

Nytt år och en ny månad!
Nu tänkte jag att jag skulle starta en blogg och bara skriva av mig. Den kmr funka ungefär som en dagbok som andra kan läsa och kommentera. Kommer skriva om vad jag gör på dagarna. Vad jag shoppar. Mina idoler John och Edward (Jedward). Kort och gott min blogg kmr handla om mitt liv och mina äventyr!

Egentligen så gjorde jag själva bloggen för typ 2 veckor sedan. Men sen ville jag få ordning på bloggen , fixa header , bakgrund osv, innan jag började på riktigt. Förra veckan tänkte jag egentligen starta men så blev det inte. Den veckan blev för hektisk. Hade fullt upp varje dag, haha. Förra Måndagen och Tisdagen var underbar. Jag träffade John och Edward , livet var perfekt. Men eftersom det var förra veckan så inget mer om det nu. Nu skall jag blogga om mina dagar från och med nu!


Hej jag heter Mathilda och välkommen till mitt liv!





Love// Mathilda

Kommentarer
Postat av: Julia Z

Sötnos på bild! :)) <3

2012-02-01 @ 17:51:18
URL: http://juliazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0