Farbrors gård och kusinerna :D

Kom precis hem från att ha varit på farbrors gård och kollat på nyfödda kultingar med mamma , pappa och Sara. Lekte även med Elma och Emilia (kusiner) i deras lekloft och sen gick vi en promenad till min andra farbrors hus som han nyss köpt. Och träffa minsta kusinen Hedvig , hon blir bara sötare och sötare asså. Sen släppe mamma och pappa av mig och Sara på vägen så vi fick gå hem , skönt med en lite längre promenad. Sen kmr moster Lisa och ser på Mello med oss ikväll , skall bli mys.

Här är lite bilder...


Först en video på kultingarna :3
























Sara :)




Katten ville inte vara med på bild xd



Jag :P




Lekloftet , var sjukt kul när hela var fullt med hö :)



Haha , fan va fet Sara ser ut , det är hon inte ;)




Underbaringarna :D





Sist och även minst lilla Hedvig <3


Det är så coolt med grisarna för det finns bara 200 grisar av den sorten i hela världen och min farbror äger typ 15 av dom :) grisar är fina djur :) särskilt kultingarna ;3


Puss!

Kommentarer
Postat av: Mooaaa

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VAD SÖTA!!!! GE MIG <3<3<3<3<3<3

2012-02-25 @ 19:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0