Español , vasco , gallego...

¡Hola! , plugging Spanska here.. haha xd

Första lektionen idag , försöker plugga in spanska städer , regioner , folkmängd och annat onödigt, hehe. Jag har iaf redan tröttnat och lektionen har bara varit i 35 min hittills. Jag lyckas alltid sitta ocg plugga in allt kvällen innan. Men det går faktiskt bättre då, wierd. Jaja , nu skall jag plugga vidare (på fb)

¡Adíos!


Några somriga bilder ... JAG SAKNAR SOMMAREN.. värmen, gå barfota i sanden .. bada , åka båt , grilla , jag saknar allt.



The Marilyn Monroe moment..



Under the appletrees ..



Midsommar 2011 :)




Kramis// Mathilda




Kommentarer
Postat av: JedicatedSwe - Ida

Hejsan!:D



Är du ett Jedward Fan? :)



Skicka gärna in DIN egna Jedward FANBILD till : [email protected] + länk till din blogg.

Så lägger jag upp DIN + alla andras då, bilder på bloggen. Självklart länk till din blogg också! :)



Kram!:)

2012-02-07 @ 14:02:32
URL: http://jedicatedswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0