Chillar med mina finaste flickor!

Just nu är jag hemma hos Julia och Sara och chillar. Vi har tittar lite på Bones ,Body of proof och lekt med Photo booth. Haha vi brukar alltid vara crazy framför kamra. Det bästa med mina flickor är att vi ALDRIG har tråkigt. Vi har sällan ngt att göra. Eftersom vi typ alltid är med varandra. Men ändå , vi har ALDRIG tråkigt. Vi skrattar minst typ 10 minuter. Nej men seriöst, vi skrattar typ 80% av tiden. Ni är för härliga :D
Några bilder..
Hmm.. börjar fundera på om det är mig dom älskar elr pälsmössan .. hah.
snyggt stylad , haha. Nytt mode kanske ? ;o
Nu skall jag dra hemåt och laga middag. Mamma är ju som sagt sjuk och pappa kmr hem sent. Så jag får la ställa upp om det skall bli mat på bordet. Hoppas bara det blir ätligt, hehe. Ja men först hem till farmor och hämta sylt och grädde. Sen blir det pannkakor, typ det ända jag kan ;P
Kramis // Mathilda

Kommentarer
Postat av: Julia Z

TACK för i eftermiddag! <3 :)

KUL KUL, haha ganska sant, vi har ALDRIG tråkigt, men vi gör nästan aldrig något vettigt när vi umgås, ganska speciellt,

men vi är ju gaaanska speciella så det är väll bara så xd

KRAM<3

btw, har typ sträckt mig i ryggen på ngt konstigt sätt -.-' haha, nästa gång du har planerat in att du ska halka ihjäl dig, så får du hyra in ngn starkare liv räddare... ;) men men vad gör man inte för en bästa kompis, man måste ju vara beredd på att offra lite för en underbar person som du ;D <3

2012-02-02 @ 18:59:52
URL: http://juliazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0