Bästa på länge!



Hello, gud så underbart kul vi har haft. Partajade hela natten och sen tillbringade vi dagen efter i gbg. Så kul asså. Tjejerna kom typ vid 4 så dansade vi typ till 7 och snacka sen käka vi och snacka och dansa igen. Sen fixa pappa bastun så basta vi och sprang runt i bikini i snön, var faktiskt inte så kallt som man trodde. Så drog vi in till stugan igen och drog igång as hög musik fixa godis , chips , läsk och lite annat. Så dansa vi till typ 10 sen såg vi på en film "Crazy stupid love" hette den tror jag. Sen snacka vi till typ 1 och sen drog vi igång musiken på högsta volym igen och dansa helt galet till typ 5 tiden , då var vi så slut så vi typ svimma. Sen ställde vi klockan på 10 och idag har vi varit i gbg och shoppat, as mys. Har inte haft såhär kul på länge, love you girls <3. I gbg köpte jag inget bara en present till Julia som fyllt år , men vad det är är hemligt ;). Vi gick på donken också , grymt äckligt denna gången. Inte maten men asså fy typ 4 äckliga typer , sätter aldrig min fot på den Donken igen. Orkar inte berätta allt , så sjukt trött nu som ni kanske förstår. Nu tror jag att jag verkligen förstår på riktigt vad ordet "trött" står för, puuhh. Sen såklart så var tåget hem inställt så vi fick sitta på en knökad buss med typ ingen luft och så var det köer. Älskar verkligen SJ. Men allt var värt det för dagarna har varit awesome. Får göras om mycket oftare.

Här kmr några bilder och videos .. ursäkta för hur vi ser ut och våra failade röster men vi hade iaf kul.














Sötisar <3






Men gud va fina man kan vara ;P



blev typ inga mer okej bilder ^^

Nu skall jag se på "Midnatt i Paris" (en film) med mamma.

Btw , GLAD ALLA HJÄRTANS DAG EVERYONE!

Puss // Mathilda <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0