Ändrade planer!

Egentligen skulle Julia , Sara och jag käkat sushi idag. Men vi ändrade det vi gör nog det ngn annan dag. Ingen var på humör idag och så skulle vi vara tvungna att gå till bussen. Och i typ -14 grader är det inget jag tackar ja till. Men iaf nu sitter jag och Emilia här och dampar loss. Vet inte vad vi skall göra idag. Kanske dra till torget ? eller kanske mysa framför en bra film? ähh.. känner inte för ngt at det. Vill egentligen göra en sak men det kmr aldrig hända så får försöka glömma det. Iaf ganska besviken på dagen. Stod också att det skulle vara min tur dag idag. Hur fan skall det kunna vara min turdag idag ? :O Har fortfarande chansen att bli min turdag men tror knappast det. Då skulle ett sms sitta fint nu. Iaf vi skall åter gå till att dampa loss på att inte ha ngt att göra , ciao^^






Kan utan tvekan säga att detta var min turdag och just denna sekunden som kortet togs var min tursekund, haha.


// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0