Åhh fina Söndag elr ngt xd

God morgon , eller skall jag säga eftermiddag, hehe.
Sover ganska länge nu för tiden har jag märkt. Imorse hade mamma kokat ägg till mig och eftersom jag vaknar vid denna tiden typ halv 2. Så var ägget kallt såklart. Så jag tänkte att jag skulle värma det i mikron. Så la in äggen och satte på 20 sek. Efter 20 sekunder hördes en smäll och ägget hade exploderat , lyckat ? :P
Haha , då kan man förvänta dig ett typ E i hkk och då blir jag besviken. Idag är det ganska fint väder ute , sol och så^^. Jag vet dock inte vad jag skall göra med resten av min fina Söndag. Skall iaf klä på mig så långt har jag hunnit tänka. Tror jag skall ta en promenad också och fota lite fina viter bilder :) puss





Bild på mig och Bea från December 2010 :)


Kramiis// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0