Trodde veckan innan lovet skulle bli chill med icke..

Hejsan , pluugggaar så fett segt. Har sjukt mycket läxor och uppsatser denna veckan. Trodde veckan innan lovet skulle vara ganska chill men såklart inte. Sen har min katt Smulan opererats idag. Hon hade blivit biten i svansen och det hade blivit infekterat så nu har hon plaststrut runt halsen , är lite groggy och ett rör igenom svansen, stackarn. Det var ju senast i sommras hon fick opererats pgav samma sak. En katt hade då rivit henne under ögat och hon fick ha en slang där och plaststrut. Hon har haft otur det senaste året. Fan att det skall kosta så mycket med vertinär också. Men allt för att hon skall må bra. Nu har jag pluggat i typ 2 h. Har skrivit klart min hkk uppsats och historia/ svenska uppsats iaf. Nu skall jag plugga på 35 frågor man skall kunna tills imorgon , åhh, varför allt detta :O Julia , Sara och jag var också ute och fotade lite fina vår bilder förut. Bilder på det kmr strax i ett eget inlägg , puss!



Bild på mig och Smulan från i sommras då hon hade opererats! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0