Taggad morgon!

God morgon, har riktigt sovit ut i dag, skönt. Planet går i eftermiddag/kväll så vi åker inte förens om några timmar. Så för hoppningsvis hinner jag slänga in ett inlägg precis innan bilen går mot flygplatsen. Jag har packat klart allt bara datorn , kamran , Iphonen och lite euro som saknas i handbagaget. Imorse åkte mina kära vänner Julia och Sara mot Abu dabi (stavning ;s) för att hälsa på sin pappa. I höst flyttar dom också ner dit ,åhhh kan säga att jag inte längtar till hösten direkt. Skall snart klä på mig och gå en runda med Smulan som måste gå ut i koppel nu pgav att hon inte får gå ut själv med plaststruten. Inte kul att gå med henne kan jag säga hon läger sig ner i gräset direkt och vägrar röra sig. Slutar med att man får bära henne typ hela tiden ... haha. Sen kmr moster Lisa och hennes kille hit och käkar lunch innan vi drar. Dom skall bo i huset och ta hand om Smulan osv. Men nu blir mamma galen om jag inte hjälper henne att städa. Fattar inte direkt vrf man skall städa när man ändå skall iväg men men.. hon vill att det är fint när moster kmr men tror inte direkt hon bryr sig om det. Men skall iaf klä på mig nu mamma kom precis .. haha. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0