Snart påsk brunch!

God morgon påsk kycklingar ägg och allt annat ni är ;)

Har precis gjort mig klar inför påsk brunch med mormor , Ludo , Michelle , familjen och Ludos brors familj. Vi firade ju inte påsk igår så vi har inte ätit påskmat än så det goda har jag framför mig. Dom hade varit så underbara och åkt till Ikea och köpt påskmust wiio :D. Natten var skit kass. Vaknade av att jag mådde illa och hade skit ont i magen men  efter någon timme var det tillräkligt bra för att jag skulle kunna somna om och nu mår jag helt okej iaf. Får se vad dagen bjuder på senare. Tror inte vi direkt skall dra ngn stans idag eftersom allt är stängt typ. Men massa belgisk choklad skall jag käka ;) puuuss!




Iklädd linnet jag köpte igår :)

Kommentarer
Postat av: william

söta bilder:3



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Black Widow" Modell bilder som jag har tagit på Daniela:D

2012-04-08 @ 11:28:10
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0