Shopping center!

Hallo , igår kom vi tillbaka från Ardennerna till mormor igen. Vi gick i en enorm grotta i en stad som heter "Han" och så bodde vi på ett hotel i byn "Rockfourd" (stavning). Ganska mysigt. Idag har vi varit på ett shopping center. Köpte en present till Emilia som fyllt år men skall ha fest i helgen. Och ett linne och en pyjamas till mig. Bilder kommer när jag kmr hem. Får se hur det blir mer uppdateringen i helgen. För på Lördag förmiddag kmr jag hem och sen redan på kvällen skall jag hem till Emilia och sova över osv och på Söndagen skall vi till gbg och gå på bio med några kompisar. Så min uppdatering kmr suga då antar jag. Får se men nu skall jag se på BB :D





HAHAHAHAHAHA SÖTNOSAR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0