Födelsedagar och okändbio :o

Halloj , livet leker här i Belgien. Åhh alla underbara barndoms minnen från detta landet åhh. Vill aldrig hem , haha. Men får påminna mig själv om att det faktiskt inte ens gått halva resan. Igår var det som sagt påskfirande här och det var det ända vi gjorde jag fick ett jätte fint påsk ägg i vitchoklad fyllt med belgiska praliner , mums. Simon fick en fotboll av choklad större än en riktigt också. Jag tog lite bilder men jag vet inte om jag skall lägga upp dom här elr alla bilder när jag kmr hem. För internetet här är ganska segt så tar lååång tid att ladda upp. Får se om jag får tid. Idag fyller mormor år , grattis! Även moster Lisa som passar vårt hus hemma i Sverige. Grattis båda! klockan 14:00 skall vi på bio som mormor bokat. Vi får dock inte veta vilken film det är vi skall se , spännande. Jag som är ett litet kontrolfreak tycker det är sjukt jobbigt att inte veta ngt. Men love to biograferna här asså typ 30 biosalar och popcorn med socker istället för salt på , tro mig mycket godare. Så ser verkligen fram emot det. Ikväll skall vi på resturange också ngn italiensk så antagligen beställer jag pasta , haha. Nää nu skall jag sluta blogga och se Big brother avsnittet som gick igår. Vet ju inte vem som åkte ut hoppas det var Hulda. Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0