fhwebnfsjvcks

Ja jag hade lite svårt att komma på överskrift, haha. Åhh har inte bloggat på bra senaste dagarna. Inte skrivit om min vardag osv. Men livet rullar på var med en kompis går , awesome och skriver på min och Sagas fanfic varje kväll vi har skivit 19 delar tsm hittills alla på drygt 1 A4 riktigt stolt över vad vi åstakommit. Författare? maybe , haha. Har varit hos Julia och Sara denna fina eftermiddag och bakat kladdkaka och sett "Willliam Spetz" youtube videos , haha funny guy. Nu skall jag plugga för mistänker att vi skall ha oförberätt historia prov imorgon , fml. Fick as mycket läxor idag också , NEEEJ! måste snacka med Saga på skype med och duscha. Eller så duschar jag imorgon , hmm.. ? haha. Är sjukt jävla trött också fast vill ändå se BB .. jaja. Kan sova imorgon eftermiddag , PPPUUUUSSS!



oooootroligt vacker bild på världens finaste bröder , John , Kevin och Edward <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0