Dags att packa ksk?

Hejsan , NU ÄR DET ÄNTLIGEN PÅSKLOV , GÖTT :D
Har varit och käkat kinamat precis med Alicia , Moa och Hanna. Hanna fyller nämligen 15 år idag , grattis underbaringen<3. Är så mätt just nu att jag funderar på om jag nånsin kmr kunna äta igen ,hehe. Moa och jag visade upp våran "sexual kunskaps film" i skolan idag , haha fan va vi garvade. Sen när halva hade gått försvann ljudet så vi fick stänga av damp :O men men då slapp alla se när jag failade på bloopers haha xd. Nu skall jag packa inför resan imorgon. Kan inte fatta varför jag alltid sjuter upp saker till dagen innan. Får starkt hoppas på att det inte är ngt jag behöver tvätta för det hinner jag inte. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0